Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym spotkaniu Forum Koordynatorów ds. dostępności w jednostkach sektora finansów publicznych. Spotkanie odbędzie się w trybie on-line dnia 26 czerwca (czwartek) 2025 r. w godzinach 9.30 – 13.30.

Tematem spotkania będzie: "Skuteczne reagowanie na kryzysy dostępności – skargi, dyskryminacja i sytuacje trudne. Zapewnianie obowiązkowych obszarów dostępności", a poprowadzi go specjalistka ds. dostępności usług dla osób z niepełnosprawnością, audytorka dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami, trenerka. Prowadzi szkolenia i doradztwo z zakresu wdrażania zasad i rozwiązań w dostępności dla osób z niepełnosprawnością w usługach publicznych. Wspiera organizacje w audytowaniu dostępności i wdrażaniu rekomendowanych rozwiązań. Przeprowadza szkolenia dla pracodawców w zakresie dostosowania miejsc pracy dla osób z niepełnosprawnością. Ekspertka merytoryczna i współautorka standardów dostępności i publikacji m. in: „Ramowe wytyczne w projektowaniu obiektów, pomieszczeń oraz przystosowanie stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych o specyficznych potrzebach” (CIOP); „Standard dostępności POZ”; „Komunikacja z pacjentami ze szczególnymi potrzebami”. Autorka koncepcji i materiałów szkoleniowych w projektach edukacyjnych dla koordynatorów ds. dostępności (KPRM, MS, ZUS). Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.

Kontakt w sprawie uczestnictwa w spotkaniu oraz dostępu do webinarium proszę kierować na adres: klaudia.zwolenik@mistia.org.pl

Klaudia Zwolenik,
Koordynator Forum