Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam na spotkanie Forum Informatyków Samorządowych, które odbędzie się 15 stycznia 2025 r. na ul. Floriańskiej 31, w godz.10.00-13.00.

Tematem spotkania będzie: Audyt strony internetowej instytucji publicznej.

W programie m.in.:

  • Metody i narzędzia do samodzielnego audytu dostępności strony internetowej.
  • Nowe wytyczne WCAG 2.2 i wymagania dotyczące Deklaracji Dostępności.

Spotkanie poprowadzi webmaster z dwudziestokilkuletnim doświadczeniem, pracownik Urzędu Marszałkowskiego. Tworzył duże projekty dla małopolskich instytucji, jak i małe strony internetowe dla firm i osób prywatnych. Od 2012 roku zajmuje się tematyką dostępności stron internetowych dla osób z niepełnosprawnościami. Tworzy dostępne strony, prowadzi szkolenia i warsztaty na ten temat.

 

Katarzyna Lenard

koordynator Forum