Informacja zwrotna i wyprzedzająca w procesie komunikacji oceny pracownika (feedback i feedforward)

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie dotyczące oceny pracownika.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu szkolenie, które pomoże rozwinąć umiejętność udzielania informacji zwrotnej w sposób konstruktywny, motywujący i przynoszący korzyści pracownikowi i zespołowi. Szkolenie wpłynie także na wzmocnienie świadomości wśród uczestników menedżerów, jak ważną rolę odgrywa informacja zwrotna w zarządzaniu zespołem, przez co pozwoli zmniejszyć poczucie dyskomfortu związanego z jej udzielaniem.

Proponowane szkolenie dotyczy udzielania informacji w formie feedbacku a także w formie tzw. feedforward. O ile tradycyjny feedback koncentruje się na analizowaniu już popełnionych błędów, o tyle feedforward pozwala na generowanie rozwiązań sprzyjających unikaniu trudności w przyszłości, usprawnianiu. To powoduje, że często feedforward jest pozytywnie przyjmowany przez pracowników, zarówno udzielających informacji jak i ją przyjmujących, ponieważ nie stawia menedżera w sytuacji osoby, która wskazuje błędy, natomiast pozwala wskazać potencjalne problemy i rozwiązać je zanim jeszcze się pojawią, przez co pozytywnie wpływa na poczucie zaangażowania pracowników.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści
  • podniesienie umiejętność komunikowania się,
  • wzmocnienie umiejętność udzielenia informacji zwrotnej,
  • zmniejszenie poczucia dyskomfortu podczas niełatwych rozmów,
  • nabycie praktycznych umiejętności i wiedzy dot. feedbacku i feedforward w procesie zarządzania ludźmi,
  • poznawanie i wykorzystanie korzyści z feedbacku dla pracownika, szefa firmy,
  • możliwość podzielania się swoimi doświadczeniami w obszarze udzielania i przyjmowania feedbacku,
  • prezentacja różnic między tradycyjnie rozumianym feedbackiem, a feedworward.
  • zajęcia prowadzone przy pomocy miniwykładów z dużą ilością ćwiczeń, zajęciami w oparciu o karty pracy , zabawy i gry.
zwiń
rozwiń
Program

Moduł I - WPROWADZENIE, na którym dowiesz się:

  1. Co to jest feedback?
  2. Dlaczego dawanie i przyjmowanie feedbacku jest dla nas takim wyzwaniem i co z tym zrobić?

Moduł II - PODSTAWY FEEDFORWARD, gdzie poznasz odpowiedzi na pytania:

  1. Co to jest feedforward?
  2. Na przekazywaniu jakiej informacji skupiamy się w feedforward?
  3. Co jest intencją feedforward?
  4. Co daje podejście feedforward?
  5. Kiedy wchodzić w feedforward?
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy działów personalnych HR, osoby kierujące i zarządzające zespołami, osoby uczestniczące w procesie oceny pracownika, właściciele firm i kierownicy jednostek oraz wszystkie osoby chcące u siebie udoskonalić proces komunikacji.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

1. Prowadząca: trener, szkoleniowiec i coach PCC, certyfikowany Trener Points of You z praktyką zawodową.
 Autorka wielu projektów szkoleniowych dla firm usługowych, produkcyjnych oraz administracji publicznej,
 wykładowca akademicki.

2. Prowadząca: trener biznesu, certyfikowany coach.

Od 7 lat obie trenerki współpracują indywidualnie z firmami, korzystając z uznanych narzędzi coachingowych między innymi z kart emocji czy też pracy obrazem – karty Points of You. Opracowały autorskie programy, które realizowały na zamówienie w różnych jednostkach np. Przywództwo i zarządzanie zespołem, Skuteczne narzędzia menedżera, Komunikacja w zespole, Zarządzanie zespołem, Asertywność oraz Sztuka Pozytywnego Myślenia i Pewności Siebie.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 690 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.mistia.org.pl lub mailem na adres szkolenia@mistia.org.pl do 7 kwietnia 2021 r.