E-doręczenia w postępowaniach administracyjnych dot. ewidencji ludności i dowodów osobistych. Jak aplikacja m-Obywatel wpłynęła na stosowanie przepisów ustaw z zakresu spraw obywatelskich?
szkolenie w formule on-line
termin szkolenia został potwierdzony do realizacji
Zapraszamy na szkolenie dotyczące nowych zasad doręczeń elektronicznych wprowadzonych ustawą o doręczeniach elektronicznych oraz ustawą o aplikacji mObywatel i ich wpływowi na postępowanie administracyjne w sprawach z zakresu ewidencji ludności.
Cele i korzyści
- Poznanie zasad oraz obowiązków administracji publicznej, w tym gmin, wynikających ze stosowania przepisów o Kodeksie postępowania administracyjnego w sprawach dotyczących ewidencji ludności i dowodów osobistych, z uwzględnieniem zmian, spowodowanych ustawą o doręczeniach elektronicznych.
- Przedstawienie problematyki e-doręczeń oraz zmian dotyczących postępowania administracyjnego.
- Wskazanie właściwego przebiegu postępowań administracyjnych, liczenia terminów w postępowaniach.
- Zapoznanie się z nowymi e-usługami transakcyjnymi, w tym aplikacją mObywatel.
- Wskazanie zmian w ustawach o ewidencji ludności, dowodach osobistych czy p.a.s.c. związanych z wprowadzeniem w życie aplikacji mObywatel.
- Uzupełnienie informacji oraz wyjaśnienie najczęściej pojawiających się wątpliwości i problemów dotyczących stosowania przepisów ustawy o dowodach osobistych i ewidencji ludności, w celu uniknięcia błędów w bieżącej pracy.
- Otrzymanie obszernych materiałów szkoleniowych.
- Możliwość wymiany doświadczeń z ekspertem.
Informacje dodatkowe
Cena: 395 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać do 23 listopada 2023 r.
USC, ewidencja ludności, dowody osobiste