Moduł 1. Fanpage instytucji publicznej w mediach społecznościowych:
1. Korzyści z prowadzenia Fanpage instytucji publicznej w mediach społecznościowych m.in. budowanie relacji z odbiorcami i tworzenie wizerunku instytucji.
2. Content marketing instytucji publicznej – jak świadomie dobierać treści aby angażować odbiorców treści, jak tworzyć treści budujące wizerunek, kreowanie pomysłów na angażujące treści.
3. Narzędzia i pomysły na skuteczne działania budujące wizerunek urzędu m.in. angażujące posty, angażujące grafiki, testy, quizy, badanie opinii, sposoby interakcji z odbiorcami.
Moduł II. Dostępność cyfrowa w mediach społecznościowych:
1. Aktywność osób z niepełnosprawnościami w Internecie i rola dostępności cyfrowej – użytkownicy ze szczególnymi potrzebami i ich potrzeby w dostępności cyfrowej.
2. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu klientów organizacji publicznych – obowiązki urzędów wynikające z ustawy z dnia 4 sierpnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz ustawy z dnia 19 lipca 2019r, o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
3. Materiały dostępne cyfrowo na platformach społecznościowych:
a. Treści,
b. Obrazy,
c. Filmy,
d. Reklamy,
e. Broszury,
f. Linki,
g. Dokumenty pdf.
Moduł III. Podsumowanie szkolenia.
Kultura, sport, NGO, promocja