Jak promować instytucję na Facebooku, Instagramie i Tik Toku

Program i formularz zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie podczas, którego odpowiemy na pytanie: Jak wykorzystać potencjał social mediów do promocji instytucji online? Facebook, Instagram, i Tik Tok.

 

 

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas którego uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji instytucji i komunikacji online. Wskażemy w jaki sposób wykorzystywać social media do promocji swojej instytucji. Pokażemy również inne ważne i potrzebne działania online. Zwrócimy uwagę również na aktualne trendy promocji w mediach społecznościowych.
Szkolenie rozpocznie się za:

countdownmail.com
zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zapoznanie możliwościami działań online i narzędzi do promocji instytucji w social mediach.
• Zapoznanie z możliwościami Facebooka, Instagrama i Tik Toka oraz ich wykorzystanie do promocji działań i budowania wizerunku instytucji.
• Uczestnicy:
- poznają potencjał FB, IG, Tik Toka,
- nauczą się wykorzystywać możliwości każdej wybranej platformy społecznościowej,
- poznają formaty postów, możliwości i wyzwania trzech znaczących platform SM,
- pozyskają inspiracje do tworzenia efektywnych postów,
- poznają aplikacje ułatwiające działania

zwiń
rozwiń
Program

I. Przegląd możliwości i omówienie funkcjonalności i działań we wskazanych platformach SM.
II. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
III. Social media i ich możliwości - jak się w nich poruszać obecnie i co jest najważniejsze
.
Podczas zajęć:
1. Pokażę czym są SM i jaki jest ich potencjał:
• Poznamy dane dotyczące poszczególnych platform i trendy marketingowe 2022 roku.
• Zrobimy przegląd platform Social Media - FB, IG, Tik Tok - omówienie ich specyfiki, zalet, możliwych i zalecanych działań.
• Odpowiemy sobie na pytanie czym się różnią, a w czym są podobne poszczególne wymienione platformy SM.
• Omówimy rodzaje treści na każdej platformie i zastanowimy się jak je tworzyć tak, żeby każda z nich była interesująca dla odbiorców.
• Omówimy cechy jakimi powinna odznaczać się angażująca treść oraz jak pisać atrakcyjne treści prostym i zrozumiałym językiem.
• Obejrzymy wiele profili inspirujących, bądź przykładowych, które wykorzystamy do dyskusji.
• Pokaże sporo inspirujących treści do różnych platform.
2. Omówię znaczenie hashtagów#, emoji, odpowiedniego języka do tworzenia treści - na tych platformach.
3. Odpowiem na pytanie dlaczego live jest nadal taki popularny, a o video nie można już zapominać. Jednak ważne żeby podążać za trendami – dlatego trzeba poznać rolki (reelsy), oraz tiktoki - bez których dziś nie sposób się obyć.
4. Powiem o planowaniu publikacji i systematycznym publikowaniu na SM.
5. Przedstawię użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
6. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania lub ewentualne przejrzenie kilku profili SM uczestników.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy administracji publicznej, instytucji publicznych, przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe online, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. (www.tyibiznes.com.pl). Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 27 czerwca 2022 r.