Szkolenie dedykowane jest szerokiemu gronu pracowników administracji publicznej, w tym jednostek samorządu terytorialnego administracji publicznej, którzy na co dzień posługują się językiem polskim w oficjalnych dokumentach i komunikacji z obywatelami;
• Sekretariaty i biura obsługi klienta, osoby pracujące na pierwszej linii kontaktu z obywatelami, które muszą precyzyjnie i zrozumiale komunikować się zarówno ustnie, jak i pisemnie.
• Pracownicy działów administracyjnych odpowiedzialni za przygotowywanie, redagowanie i wysyłanie pism, e-maili oraz innych dokumentów urzędowych.
• Kierownicy wydziałów i referatów, czyli osoby odpowiedzialne za nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz za jakość i poprawność dokumentacji.
• Radni biorący udział w sesjach rady, którzy muszą formułować poprawne i zrozumiałe uchwały, zapytania, interpelacje oraz inne oficjalne dokumenty.
• Członkowie komisji, czyli osoby przygotowujące raporty, protokoły i inne dokumenty z posiedzeń komisji.
• Rzecznicy prasowi, odpowiedzialni za komunikację z mediami i opinią publiczną, dbający o poprawność i klarowność przekazu.
• Specjaliści ds. promocji i marketingu przygotowujący materiały informacyjne, promocyjne i reklamowe.
• Radcy prawni i prawnicy, osoby redagujące opinie prawne, umowy, regulaminy oraz inne dokumenty wymagające szczególnej precyzji językowej.
• Specjaliści ds. legislacji zajmujący się tworzeniem i opiniowaniem aktów prawnych.
• Pracownicy redagujący dokumenty którzy co dzień przygotowują różnorodne pisma urzędowe, decyzje administracyjne, e-maile oraz inne dokumenty, wnioski, raporty i sprawozdania, które muszą być napisane w sposób klarowny i bezbłędny.
• Specjaliści ds. funduszy unijnych odpowiedzialni za redagowanie dokumentacji projektowej i komunikację z instytucjami finansującymi.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa