Kontrola zarządcza i audyt wewnętrzny w jednostkach samorządu terytorialnego

polecamy szkolenie

szkolenie tradycyjne, sprawdź miejsce szkolenia klikając w ofertę

spotkanie Forum
Koszt udziału: 459 zł., przy zgłoszeniu do 5 maja – 419 zł.
Koszt udziału dla osób zrzeszonych w Lubelskim Forum Sekretarzy: 300 zł.
Koszt udziału dla pozostałych zainteresowanych z województwa lubelskiego: 459 zł., przy zgłoszeniu do 5 maja – 419 zł.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.lublin.pl lub mailem na adres forumsekretarzy@frdl.lublin.pl do 29 maja 2023r. Karta dostępna na stronie https://frdl.lublin.pl/fora/forum-sekretarzy/spotkania-forum-1/najblizsze-spotkania-forum-1
UWAGA: Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.
Audyt, kontrola, zarządcze