• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Sztuka komunikacji perswazyjnej lidera

online
Miejsce
Internet
Termin
17 kwietnia 2025
Czas trwania
10:00 - 14:00
Cena
409/449 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 3 kwietnia 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os.

Zapraszamy Państwa na dedykowanie przedstawicielom kadry zarządzającej szkolenie, którego przedmiotem będzie skuteczna komunikacja z członkami zespołu. Udział pomoże uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów, usprawni komunikację w zespole i wzmocni asertywność słuchaczy.

Ważne informacje o szkoleniu

• Pokażemy jak zmieniać postawy zespołu do wykonania powierzonych zadań oraz jak tworzyć w ten sposób fundamenty pod jak najlepsze warunki wzajemnej współpracy.
• Wskażemy skuteczne narzędzia komunikacji perswazyjnej, by integrować, wspierać i inspirować swoich współpracowników do zaangażowania w realizacje celów.
• Podpowiemy, jak przekonać współpracowników do uwierzenia w sens ich pracy, budowania wsparcia w zespole oraz rozwijania wzajemnego zaufania, otwartości i szacunku.
• Zaprezentujemy praktyczne reguły perswazji i motywowania współpracowników do rozwoju swoich kompetencji.
• Przekażemy informacje na temat z praktycznych reguł tworzenia skutecznych komunikatów w miejsce przemocowych schematów komunikowania się z pozycji silnej osobowości i władzy.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Biorąc udział w naszym szkoleniu:
- Wzmocnisz swoje kompetencje przywódcze.
- Zdobędziesz umiejętność wywierania wpływu i perswazji.
- Dowiesz się, jak wpływać na swoich współpracowników, by ich przekonania i postawy skutecznie wspierały realizacje celów instytucji.
- Zwiększysz umiejętności kierowania zespołem specjalistów, urzędników.
- Podniesiesz kompetencje bronienia się przed nieetycznymi technikami wpływu.
- Rozwiniesz umiejętności skutecznego porozumiewania się w kontaktach zawodowych.
- Zwiększysz umiejętności etycznego przekonywania współpracowników.
• Korzyści dla Urzędu, Instytucji:
- Zwiększenie efektywności, rzetelności i wydajności działań pracowników urzędu.
- Zdecydowany wzrost kompetencji efektywnego inspirowania, motywowania pracy zespołu do realizacji powierzonych zadań.
• Podczas zajęć poznasz odpowiedzi na pytania:
- Jak umiejętnie rozwijać pozytywne postawy do współpracy w swoim zespole?
- Jak efektywnie wpływać na swoich współpracowników?
- Jak skutecznie przekonywać innych do dobrej współpracy?
- Jak skutecznie argumentować w sytuacjach konfliktowych?

zwiń
rozwiń
Program

1. Wywieranie wpływu na współpracowników:
• Ogólna definicja wpływu społecznego, schematy wpływu.
• Podstawowe techniki wpływu społecznego.
• Specyfika relacji przełożony- podwładny, rola wymagającego wyników szefa a dbałość o dobre relacje ze współpracownikami.
• Tworzenie pozytywnych emocji u rozmówcy.
• Rozpoznawanie technik, które stosuje druga osoba.
2. Perswazja jako etyczne narzędzie przekonywania czyli „mój współpracownik ma inne zdanie”:
• Sztuka przekonywania w nieporozumieniach vs Trudne rozmowy.
• Sztuka przekonywania vs manipulacja czyli po pierwsze dobrze wysłuchaj.
• Celne pytania: Co i jak robić aby takie były?
• Techniki budowania argumentów. Retoryka i Logika jako narzędzia perswazji.
• Podstawowe techniki perswazji.
• Rozmowa językiem korzyści drugiej osoby.
• Postawy obronne odbiorców komunikatów przyjmowane wobec Perswazji, dlaczego tak trudno dotrzeć do kogoś logicznymi argumentami – „ efekt palacza”.
• Ćwiczenia z podstawowych technik perswazji.
• Jak sobie radzić z manipulacją innych.
3. Analiza praktycznych przypadków- poszukiwania optymalnych rozwiązań.
4. Podsumowanie szkolenia.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Kierownicy zespołów, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności budowania dobrych zespołów i efektywnego zarządzania nimi, umiejętności tworzenia satysfakcjonujących relacji zawodowych. Menadżerowie, którzy chcą posiadać umiejętności wydobywania z pracowników większego zaangażowania oraz budowania u nich odpowiedzialności za rezultaty swoich działań.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Psycholog organizacji, Konsultant biznesowy, Coach, Trener. Doradza, prowadzi szkolenia w obszarach związanych z Umiejętnościami menadżerskimi: skutecznego zarządzania zespołami specjalistów. Wspomaga firmy w projektowaniu i zarządzaniu Kulturą Organizacji, zwiększając w ten sposób możliwości adaptacyjne firmy do zmian w środowisku. Specjalizuje się w aspektach związanych z relacjami międzyludzkim. Szczególnie pomaga w rozwoju efektywnych narzędzi kierowania: skuteczna wielowymiarowa komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, zarządzanie emocjami, techniki wywierania wpływu. Jest Trenerem z wieloletnim doświadczeniem praktycznym. Od kilku lat stale współpracuje z firmami finansowymi, branży TSL, administracji publicznej - prowadząc konsultacje, coaching, regularne szkolenia wspierające i pod noszące efektywność codziennej pracy pracowników tych firm. Współpracuje jako wykładowca z Uniwersytetem SWPS oraz Uniwersytetem Ekonomicznym w Katowicach, prowadzi zajęcia dla studentów wydziału psychologii oraz słuchaczy studiów podyplomowych dla Menadżerów z zagadnień psychologii relacji biznesowych.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Agnieszka Osman
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 449 PLN netto/os. Przy zgłoszeniach do 3 kwietnia 2025 r. cena wynosi: 409 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 11 kwietnia 2025 r.