• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

PROFESJONALNE ZARZĄDZANIE SEKRETARIATEM W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

Cena: 499 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.bialystok.pl lub mailem na adres: frdl-pc@frdl.bialystok.pl 
do 
25 marca 2022 r.

UWAGA! Liczba miejsc ograniczona. O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenie na szkolenie musi zostać potwierdzone przesłaniem do Ośrodka karty zgłoszenia. Brak pisemnej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na trzy dni robocze przed terminem jest równoznaczny z obciążeniem Państwa należnością za szkolenie niezależnie od przyczyny rezygnacji. Płatność należy uregulować przelewem na podstawie wystawionej i przesłanej FV.

Ważne informacje o szkoleniu

Zapraszamy Państwa na szkolenie, na którym uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie prowadzić sekretariat, jak organizować pracę swoją i swojego szefa, jak zgodnie z etykietą przyjmować gości oraz jak dbać o wizerunek urzędu i jak radzić sobie w sytuacjach trudnych.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą zarządzania sekretariatem, a w szczególności:

  • poznają techniki skutecznej organizacji pracy biura,
  • zdobędą wiedzę dotyczącą podstawowych kompetencji niezbędnych na stanowisku asystenta/asystentki,
  • poznają zasady przepływu informacji,
  • dowiedzą się jak efektywnie zarządzać sobą w czasie,
  • zostaną zapoznani z zasadami etykiety,
  • dowiedzą się, jak radzić sobie z sytuacjami trudnymi.
zwiń
rozwiń
Program

1. Wprowadzenie – w tej części szkolenia uczestnicy poznają zasady pracy w sekretariacie, przedyskutują kodeks etyczny pracownika sekretariatu oraz wyodrębnią kluczowe kompetencje niezbędne do wykonywania obowiązków zawodowych na tym stanowisku:

  • sekretariat „sercem i wizytówką” urzędu,
  • rola sekretariatu w sprawnym funkcjonowaniu urzędu,
  • etyka zawodowa pracy w sekretariacie,
  • profesjonalizm funkcjonowania sekretariatu,
  • kompetencje pracownika sekretariatu + moja analiza SWOT (słabe strony, mocne strony, szanse i zagrożenia)

2. Sekretariat jako centrum zarządzania przepływem informacji - w tej części szkolenia uczestnicy poznają zasady przekazywania informacji pisemnych, telefonicznych, ustnych:

  • przepływ informacji,
  • proces komunikacji (nadawanie komunikatów, aktywne słuchanie, mowa ciała),
  • rozmowy telefoniczne (etykieta telefoniczna, anonsowanie rozmów, filtrowanie rozmów, umawianie spotkań, pozyskiwanie i udzielanie informacji przez telefon, ochrona informacji).
zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy sekretariatów (w szczególności w urzędach miast, gmin, powiatów oraz jednostek organizacyjnych, w tym np. PCPR, OPS, ale także bibliotek, szkół i przedszkoli, kuratorzy sądowi i inni).

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

psycholog, coach, trener z 15-letnim doświadczeniem. Absolwentka psychologii ze specjalnością psychologia pracy, organizacji i zarządzania, pedagogiki i pracy socjalnej. Ukończyła Szkołę Coachingu w Instytucie Rozwoju Biznesu. Jest certyfikowanym coachem „The Practicioner Coach Diploma”, akredytowanym przez Noble Manhattan Coaching oraz International Institut of Coaching and Mentoring. Posiada certyfikat Zarządzanie projektami PRINCE2 na poziomie Foundation. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Doświadczenie zawodowe w charakterze asystentki zarządu. Tworzy gry szkoleniowe rozwijające kompetencje miękkie oparte na wiedzy z zakresu psychologii i wykorzystuje je podczas szkoleń. Specjalizuje się w szkoleniach z rozwijania kompetencji menedżerskich, a także m.in. z zakresu: budowania zespołu, komunikacji interpersonalnej, asertywności, motywowania, automotywacji, autoprezentacji, wizażu, etykiety biznesowej i towarzyskiej, radzenia sobie ze stresem, równowagi między pracą a życiem osobistym, rozwiązywania konfliktów, treningu interpersonalnego, zarządzania sobą w czasie, wspierania rozwoju, coachingu, wyzwalania kreatywności, negocjacji, pedagogiki i wychowania.

zwiń
rozwiń