Najbliższe spotkanie
Zapraszam na spotkanie Forum, które odbędzie się 7 lutego 2023 r., w budynku przy ul. Szlak 65 (parter, sala konferencyjna), rozpoczęcie o godz. 10.00.
Umowy w zamówieniach publicznych – zasady zawierania, zmiany
oraz waloryzacja wynagrodzeń
1) Zasady zawierania umów o zamówienie publiczne:
- forma umowy, termin zawarcia oraz skutki odstąpienia od zawarcia umowy,
- czas na jaki można zawrzeć umowę o zamówienie publiczne,
- obligatoryjny zakres umowy oraz klauzule niedozwolone (abuzywne).
2) Zmiana umowy o zamówienie publiczne:
- definicje zmiany istotnej i nieistotnej,
- ustawowe podstawy zmiany umowy,
- klauzule umowne (przeglądowe) dot. zmiany umowy o zamówienie.
3) Waloryzacja wynagrodzeń:
- czynniki determinujące waloryzację wynagrodzenia,
- zmiana wynagrodzenia w związku ze zmieniającymi się przepisami prawa,
- waloryzacja wynagrodzenia ze względu na czynniki rynkowe.
Prowadzący: specjalizuje się w tematyce zamówień publicznych, kontroli projektów oraz funduszy unijnych, jak również kontroli zarządczej i funkcjonowania administracji publicznej. Aktywny doradca zamawiających i wykonawców w procesie udzielania zamówień publicznych oraz beneficjentów funduszy unijnych w zakresie realizacji projektów. Od 2008 r. trener prowadzący szkolenia z zakresu zamówień publicznych, kontroli zarządczej i zarządzania w administracji publicznej oraz finansów publicznych i funduszy unijnych. Przez 17 lat związany z administracją publiczną – doświadczenie na stanowisku audytora wewnętrznego, wieloletni kierownik komórek weryfikacji wniosków o dofinansowanie projektów oraz kontroli projektów w ramach funduszy unijnych (ZPORR, INTERREG III, POKL).
Pozdrawiam i zachęcam do udziału w spotkaniu
Mirosława Karkowska
Koordynator Forum