Slider

„Strategia marki osobistej to nie lans”

Jak zbudować markę osobistą, aby była wiarygodna, godna zaufania i… aby zarabiała? Panuje mylne przekonanie, iż marka osobista, to kolor garnituru, długość spódnicy lub luksusowy samochód. Bez wątpienia są to czynniki, które dopełniają wizerunek, jednak marka osobista, to przede wszystkim Ty – człowiek. To kim jesteś, jakie masz wartości, misję, wizję i cele. Twoim głównym zadaniem jest znalezienie najlepszego sposobu zaprezentowania się i komunikacji z przyszłymi klientami.

Cel:

Słuchacze wykładu zapoznają się z wartością marki osobistej oraz strategią budowy personal branding.

CZEKAMY NA CIEBIE – ZGŁOSZENIA przyjmowane są do 9 listopada br. Ilość miejsc jest OGRANICZONA, więc NIE ZWLEKAJ i zgłoś się już DZIŚ!

Prosimy o przesłanie zgłoszenia  na wydarzenie na  adres e-mail: anna.stebnicka@mistia.org.pl

Font Resize
Kontrast Tytułów